Gold, Guns, and Bears
S1, E2: The stakes get higher at the Porcupine Creek prospect as reality sets in about just how little time they have to get to their gold. The miners start to rebuild the mining ghost town but the bears aren't so keen on their new neighbors — and they let them know it.