Gossip Girl The Townie
S4, E11: Blair and Dan join forces to track down Juliet (recurring guest star KATIE CASSIDY), who is missing in action. Meanwhile, Chuck begins to suspect Lily isn't telling him the full truth. Recurring guest star KEVIN ZEGERS (Transamerica, Dawn of the Dead) appears as Damien.