Sex and the City Great Sexpectations
S6, E2: Despite some steamy public foreplay with Jack, Carrie discovers it's a lot colder between the sheets. Meanwhile, Samantha introduces the girls to a raw foods restaurant that features some hot 'takeout' (the waiter), Miranda compares Steve to her new love (TiVo), and Charlotte considers converting to Judaism.