Big City Greens Gridlocked; Mama Bird
S1, E7: Bill takes the family on a road trip to the country, only to wind up trapped in a traffic jam; when Tilly finds a bird's nest, she cares for the eggs hoping the chicks will think she's their mother, but the birds imprint on Cricket instead.