Guest: Juliet Prowse
S1, E1: When Scooter wants to perform a musical number with Muppy, the favorite pet of Muppet Theatre owner J. P. Grosse, Kermit grudgingly agrees, and even gives Muppy star billing and his own dressing room. But when Kermit balks at renaming the show The Muppy Show, the dog refuses to leave his dressing room, and Fozzie takes his place onstage for “Simon Smith & His Amazing Dancing Bear.” This episode features such showstoppers as Mahna Mahna and the Snowths performing “Mahna Mahna”; Statler and Waldorf offering commentary; Gonzo eating a tire to the music of “Flight of the Bumblebee”; and the Muppet Glee Club performing “Temptation.”