Gummies
S6, A5: Adam en Jessa beginnen scènes te filmen voor hun film, maar Jessa zet vraagtekens bij Adams creatieve richting. Wanneer ze Hannah bezoekt, heeft Loreen het moeilijk om de volgende fase in haar leven te accepteren.