Happily Ever Aftermath
S1, E20: Nick and Hank are called to investigate the mysterious death of a wealthy matriarch, after her stepdaughter loses everything in a Ponzi scheme. Meanwhile, Juliette does some digging into the mysterious death of Nick's parents in an effort to help him find closure.