Heads Will Roll
S1, E4: Facing pressure from Tracy, Spencer pays a visit to a neurologist. Charles is pursued by a woman he met at Spencer's party, while Joe breaks the rules to try to bag a big client. Ricky attempts to mend the fence with Alonzo. After Reggie tries to hijack Vernon's re-negotiation, Spencer takes a stand.