Last Man Standing Helen Potts
S4, E12: Tim Allen reunites with Patricia Richardson, who played his wife on the acclaimed series “Home Improvement.” Mike butts heads with his new but noisy neighbor, Helen Potts, for waking up the neighbors with her power tools and fix-it projects. But when Vanessa and Helen become fast friends, Mike decides to interfere. Meanwhile, Eve learns that Ed isn’t the type of Vietnam War hero she thought he was.