Naked and Afraid: Castaways Hell, Hogs and High Water
S1, E6: After an emotional reunion, Na'im vows to get Rachel to day 21; a group must migrate through a croc-infested swamp; Bulent finally comes nose-to-snout with the elusive pig he's been hunting; a survivalist is forced out of the challenge.