The Golden Girls Henny Penny - Straight No Chaser
S6, E26: Dorothy is in charge of directing a school play, Henny Penny, but when the cast is quarantined, she gets Rose, Blanche and herself to perform as the leads. But when Rose reads the ending, she wants no part in the play.