Avengers Assemble Het Avengers protocol – Deel 2
S1, A2: Wanneer Red Skull Tony's harnas steelt, moeten de Avengers hun geschillen opzij zetten en samenwerken om te voorkomen dat hij en M.O.D.O.K New York in de as leggen.