S2, E7: Kane’s alternative treatment seems to have worked and he is back in control of his city. Meredith moves full force into her role as Chicago’s First Lady but she soon discovers Kane’s obsession with his aide, Mona. Kane must remedy his public perception even if it means making an old friend collateral damage.