Hold Back the Night
S5, E9: Chandler and Bosch locate Spencer and try to pressure him to flip; at Borders' habeas hearing, Chandler gains standing for Bosch and reveals the Cronyns' conspiracy; Edgar connects Marcos and Arias to a shady Haitian under CIA protection.