Hold On to Sixteen
S3, E8: In an attempt to recruit a few more members, Finn tracks down former teammate Sam Evans and convinces him to come back to the glee club. Tina comes to the defense of Harry and encourages him to pursue his dream while McKinley prepares to host the big sectionals performance. Musical performances include "Red Solo Cup", "ABC", "Control", "Man in the Mirror", "Buenos Aires", "Survivor"/"I Will Survive" and "We Are Young".