Big Love Home Invasion
S1, E3: Despite being admonished by Bill for her spendthrift ways, Nicki tries to throw an extravagant birthday party at a hotel for her 5-year-old son Wayne. Meanwhile, Bill installs a 'perimeter of defense' around his home; Barb tries to keep the family's secret hidden from the neighbors; Margene stands up for herself; and Home Plus gets an unwanted visitor.