High School Musical: The Musical: The Series Homecoming
S1, E5: Miss Jenn has a girl's night out with Kourtney and Nini to help shake off the boy drama; the rest of the theater kids attend the East High Homecoming dance, where Carlos learns to dance like everyone's watching.