The Wire Homecoming
S3, E6: Stringer Bell gets an education in construction management; Bunk uses shoe-leather to catch up with Omar and deliver a searing message; a frustrated Colvin unleashes the troops on the corner boys, ignoring his new edict; Avon sends Cutty and Slim Charles against Marlo; Bubbles refocuses the picture for Greggs; Donette receives Brianna's blessing of her hookup with Stringer and lets slip that McNulty visited about Dee. Daniels keeps up the front of marriage to Marla as she pursues a new career at City Hall; McNulty backdoors Daniels with a visit to Colvin; and Burrell hears from the mayor that he should take Baltimore's rising body count very personally.