Homeward Bound
S5, E8: Hannah becomes stranded after her road trip with Fran gets cut short; Adam stops by Laird's place and stays to help with the baby; Shoshanna gets a wake up call; while recording a new song, Marnie receives parameters for her relationship with Desi.