Top Chef Hoop Dreams
S16, E10: "Top Chef" alum Ed Lee drops by for a Quickfire that's part trivia, part culinary creativity; coach John Calipari and the Kentucky Wildcats host a concession-stand cook-off in Rupp Arena; Food & Wine Editor-in-Chief Hunter Lewis joins the judges.