S1, A14: Cece en Rocky hosten een webcast, waarin ze advies geven aan tieners. Uiteindelijk geven ze echter onbedoeld beroerde date tips aan een medestudent. Nu moeten ze een manier bedenken om zijn gebroken hart te genezen. Ty, Flynn en Deuce presenteren hun eigen internet show; zombie praat.