Transparent House Call
S4, E10: Ali remains in Israel to learn more about herself when the rest of the family returns to Los Angeles; Sarah, Len and Lila re-evaluate their complicated relationship; Josh confronts his romance issues head-on; Maura and Davis reclaim the house.