House of Cards Undercover Billionaire
S1, E4: Glenn doubles down on his million-dollar idea with a bold new plan to expand the business; in the midst of making deals, Glenn is confronted with the prospect of losing all of his startup funds, leaving him fighting to keep the dream alive.