Last Man Standing House of Spirits
S1, E15: When Vanessa gives Mike a history of their house for his birthday, they discover that a woman who once lived there over 100 years ago died upstairs. Now the family, especially Vanessa, suspects the mysterious things going on in the house are linked to the woman's ghost. Meanwhile, Ed claims to never have cash on him and keeps borrowing from the money-strapped Kyle.