Texas Metal Houston, We Have a Lift Off
S1, E7: A longtime customer wants to make a statement by lifting his stock 2017 F250 Platinum 4x4; the boys from Texas are happy to oblige with a handmade 22-inch lift on 42-inch custom tires.