WWE Rivals Hulk Hogan vs. Andre the Giant
S2, E1: The main event at WrestleMania III between Hulk Hogan and Andre the Giant cements wrestling's place in pop culture history; Freddie Prinze Jr. leads a roundtable discussion with Booker T, Natalya, D-Von Dudley and John.