I Think I'm Gonna Like It Here
S8, E16: As the girls plan a surprise baby shower for Haley, the guys participate in tryouts for Jamie's baseball team. Meanwhile, Brooke and Julian pursue adoption, while Mouth gets Millicent ready for her first day at work. Recurring guest star LEVEN RAMBIN (Grey's Anatomy, Terminator: The Sarah Connor Chronicles) appears as Chloe.