All Out! I Want to Tackle Someone
S1, E2: Gion and Iwashimizu join the Jinko rugby team. Captain Sekizan Takuya imposes a brutal training exercise known as "the turtle" on Gion, who wants to practice tackling. Will Gion be able to successfully tackle the large Sekizan?