Idol
S9, E8: Superhero twins Zan and Jayna (guest stars DAVID GALLAGHER and ALLISON SCAGLIOTTI) show up in Metropolis to help The Blur fight crime, but end up botching several rescues – landing Clark (Tom Welling) in hot water with the District Attorney's office. Clark decides to come forward as the Blur to clear his name.