If This Love Is Going To Be Over Before It Even Begins
S1, E1: In an all-boys school, Mao ends up sharing a room with Hisashi; they make three promises to each other: Mao won't disclose that Hisashi is gay and has a boyfriend, Hisashi won't see Mao as a romantic interest and Hisashi won't make a move on him.