Leviathan -The Last Defense- I'll Have My Revenge!
S1, E6: Moments after realizing the beach at low tide resembles the location she saw in her dream, an enormous Lucasite suddenly emerges from the ocean. Leviatan and her friends happen upon the root of the threat against their planet, which releases a horde of Toripu and attacks. Leviatan and her friends transform and fight, but...