Nashville I'll Never Get Out of This World Alive
S1, E21: In the Season 1 finale, Rayna performs at the CMA Awards with Brad Paisley, but the night may not end well when Deacon confronts her about a buried secret. Meanwhile, Juliette finds a revealing letter from her mom; and Gunnar tries to win back Scarlett.