The Newsroom I'll Try to Fix You
S1, E4: Will's 'mission to civilize' takes a hit when he finds himself in the tabloid spotlight. Wade approaches Will with info on the government's flagging ability to fight financial crime; Don gets Maggie to fix Jim up with her roommate, Lisa; Neal's 'Bigfoot is real' pitch falls on deaf ears. Will refuses to follow the media rumor mill and make a call on a breaking story.