Love Tyrant I'm Not Going to Lose! x Are You Like Me?
S1, E4: Yuzu will go to great lengths for her beloved older sister, Akane, even skipping her own lessons to watch over her. Despite harsh words from Akane, Yuzu refuses to relinquish her forbidden love even for someone like Seiji.