Shameless I'm the Liver
S5, E2: Fiona is finally officially off house arrest, while Lip starts his first day of work for Tommy (recurring guest star MCIHAEL PATRICK McGILL). But manual labor turns out to be much harder for Lip than he thought…and the brutal hazing from his co-workers certainly doesn't help. Meanwhile, a manic Ian plans his revenge against a homophobic military funeral protest with Mickey and Mandy Milkovich (recurring guest star EMMA GREENWELL).