S1, A4: Onodera ontkent zijn gevoelens voor Takano. In een poging Takano te ontlopen, wordt Onodera gedwongen een storyboard naar zijn appartement te brengen voor goedkeuring. Eenmaal daar maakt Takano romantische avances naar Onodera, die deze afwijst.