Is He Truly Into You?
S1, E5: The Cosmo staff get an offer they can't refuse when the new Editor in Chief gives them a lavish house in the Hamptons for a weekend getaway; Tiffany's budding relationship with Evan attracts attention; Diandra admits her true feelings.