Baylen Out Loud It Was Him, Chainsaws, Me
S1, E5: Baylen and Colin are excited to live together but need approval from Colin's very conservative parents first; Allen talks man-to-man with Colin; Baylen tries Botox to help with her tics; Colin drops a life-changing bomb.