Chicago Med It's an Ill Wind That Blows Nobody Good
S8, E13: A brutal storm rocks Chicago. Will encourages Dr. Grace Song to go against her own findings for the benefit of their patient. Hannah rushes to the hospital to help Archer’s pregnant patient. Maggie’s concern for Ben consumes her.