It's Hard to be a Saint in the City Rain Dogs
S1, E1: After getting kicked out of their apartment, Costello and Iris scramble to find housing before nightfall. Meanwhile, Selby's return from prison receives mixed reactions from Costello, Iris, and Gloria.