I Will Survive
S1, E3: Jared grows paranoid of the evil force conspiring to get Spiderwick's Field Guide. Taking Lucinda’s warning to heart, Jared wants to find the pages with Simon alone, but Emiko, Hatcher, and Calliope can’t help joining the adventure. Mallory investigates a mysterious connection. Helen second-guesses her decision to move to Henson but Dr. Brauer tries to persuade her to stay with an enticing offer.