S4, A5: Oliver komt op bezoek, maar hij heeft een foto die bewijst dat Jake Miley/Hannah bedriegt. Oliver en Lilly zitten ermee hoe ze het Miley moeten vertellen. Intussen biedt Jackson aan om Rico's vader te spelen, zodat Rico de pizzatent op de pier kan kopen, maar als het werkt, moet Rico Jackson geld geven om naar Peru te vliegen en Siena te zien.