Naruto Je hebt gefaald! Kakashi's definitieve beslissing
S1, A5: Met de dreiging van mislukking boven hun hoofd, doen Naruto, Sasuke en Sakura alles wat ze kunnen om de slopende overlevingstest te doorstaan. Maar er is wat wijs advies van Kakashi voor nodig om deze egoïstische ninja's het een en ander te leren over teamwerk.