Jenna Dewan Tatum, Emily VanCamp, Pauly D
S2, E15: Jenna Dewan Tatum solves the mystery of a catastrophic family death; Pauly D makes a shocking connection to his tragically killed best friend; Emily VanCamp becomes emotional when Tyler uncovers a gut-wrenching decision her family had to make.