S4, A1: Als de familie Short aankomt in hun vakantieresort op Yucatán, zijn hun kamers niet helemaal wat ze hadden verwacht. Heather is belachelijk overbezorgd om Sophia tijdens de familie-activiteiten. Jen en Greg ontdekken dat Matt en Colleen iedereen bedrogen hebben. John en Joan worden gescheiden van hun reisgroep in de jungle.