Citadel: Diana Jupiter
S1, E6: As Diana ponders her choice, Edo works on a powerful new weapon; Ettore tries to get closer to his son, playing one last, surprise card; in a flashback, the Zanis mourn Enrico while Diana realizes she's the last living Citadel agent.