Jupiter's Alien Secrets Mysteries of the Universe: Our Solar System
S1, E2: The story of how humans built machines that not only survived the perils of Jupiter, a massive and dangerous planet surrounded by a wreath of deadly radiation, but revealed its innermost secrets.