Justice
S6, E11: In this special episode, Oliver Queen (recurring guest star JUSTIN HARTLEY), aka the Green Arrow, sends out for reinforcements--and Bart Allen (recurring guest star KYLE GALLNER), aka Impulse; Arthur "AC" Curry (recurring guest star ALAN RITCHSON), aka Aquaman; and Victor Stone (recurring guest star LEE THOMPSON YOUNG), aka Cyborg, return to Smallville to help Oliver take down a secret LuthorCorp laboratory. During a break-in at the facility, Bart is captured and tortured by Lex, but when Clark tries to rescue him, he is felled by meteor rock. An alarmed Chloe goes to Oliver for help, and the newly formed league springs into action to rescue Clark and Bart.