Built In Birmingham: Brady & The Blues Keep Right On
S1, E5: Trophies and records are in sight as the end of the 2024/25 season approaches; millions are at stake as Birmingham City aim to secure a vital promotion back to the Championship; Tom Brady and Tom Wagner fly over for the Vertu Trophy final.