Kikuchihara Jin's Troubles
S1, E5: Kikuchihara Jin is regularly berated by his younger rival, Ichikawa Giichi; during a violent argument one day, the two accidentally kiss; due to an unexpected family issue, Giichi is then assigned to become Jin's new roommate.